nedeľa 17. októbra 2010

Môj prvý príspevok do Wikipédie - zadanie W3 KE

Tak,  a zase som o niečo múdrejší ... :-)))
Od dnešného dňa už nie som iba pasívny užívateľ Wikipédie ale aj jej prispievateľ.
Jedným zo zadaní DVUI bolo niečim prispieť do  Wikipédie, a keďže krásne študentské časy na VŠ som prežil v zahraničí (Odesa, býv. ZSSR), tak ma zaujímalo, čo o tomto meste hovorí slovenská Wikipédia. Bol som však dosť šokovaný, keď som tam našiel iba 2 riadky textu a asi jednu fotku. Preto som informáciu o Odese doplnil o časť História, ktorú som prevzal z ruskej Wikipédie, ( a trocha zostručnil), kde samozrejme informácií o Odese je nepomerne viac...  Pre úplnosť uvádzam aj stránku slovenskej Wikipédie s doplnenou informáciou o históriu a fotografiu prekrásnej budovy opery.  http://sk.wikipedia.org/wiki/Odesa.
(Dúfam, že správcovia Wikipédie, túto informáciu tam ponechajú čo najdlhšie :-)

1 komentár:

  1. No kolega blahoželám. Skúšal som na wikipediu čo to pridávať aj v minulosti so žiakmi aj ja. Tá radosť s úspechu teší vždy asi viac nás dospelých ako žiakov. Oni to berú úplne inak.

    OdpovedaťOdstrániť