pondelok 18. októbra 2010

Komentovanie blogov kolegov - W2 KE

Tak som si prezrel zopár blogov kolegov z DVUI, ale zatiaľ tam som nenašiel veľa "materiálu" na zmysluplné komentovanie, čo je prirodzené, keďže väčšina z nás s blogmi iba začína, a teda ich skôr testujú, príp. so svojimi zadaniami, ktoré tam majú zverejniť, sa ešte neponáhľajú... :-)
Cez to všetko ma zaujali niektoré články v blogoch, napr::

  1. Kolega Andrej Belovežčík už dlhšie obdobie používa nástroj na sledovanie návštevnosti stránok Google Analytics (ja iba 2. deň :-) Môj komentár smeroval k tomu, ako využíva výsledky získane pomocou tohto nástroja v školskej praxi. A tu je link na jeho blog a môj komentár: http://abell-sk.blogspot.com/2010/10/google-analytics.html#comments  
  2. Druhý komentár som vytvoril v blogu kolegyne Ingrid Meščanovej, ktorá písala, že so svojimi študentmi na hodinách vytvárajú blogy a majú tam odpovedať na otázky: Čo očakávajú od hodín informatiky, resp. Čoho sa nechcú na hodinách informatiky dočkať.... Moja reakcia bola skôr žartovnejšieho charakteru a môžete si ju prečítať na jej blogu: http://mescanovai.blog.sk/detail-hodina-informatiky.html?a=6bc441c9307a35d6978a74b7a0d96ff2
  3. V treťom komentári som reagoval na blog kolegu Rasťa Cichého (z inej skupiny DVUI), ktorý o.i aj organizuje dištančné kurzy v Moodle.Hlavne ma zaujal kurz grafického editora Gimp a či sa mu na tento kurz hlásia aj záujemcovia z radov učiteľov, keďže program Gimp je síce bezplatný, s perfektnými možnosťami, ale zdá sa mi trocha náročný v prostredí  ZŠ ale aj SŠ, keď k dispozícii sú aj iné grafické programy, ktoré školy dostali bezplatne a asi aj jednoduchšie na ovládanie. Komentár som zverejnil na stránke :http://www.rascicho.sk/blog/article/12/vypracovanie-zadania-w1?commented=0#txpCommentInputForm  , avšak  zobrazí sa až po prekontrolovaní jeho obsahu zrejme správcom blogu. Dúfam, že prejde cenzúrou... :-)   
  4. (PS: Výsledok kontroly po 24 hodinách -komentár prešiel cenzúrou :-), dokonca aj s reakciou od kolegu Cichého)






    .

    2 komentáre:

    1. Ahoj Vlado. Tak som teda paf, aký máš pekný blog. A všetky zadania super spracované. Kedy to stíhaš.:-)). A vieš čo nechcuú zažiť na hodinách- nechcú písať písomky:-))) si prekvapený:-)))

      OdpovedaťOdstrániť